Pages

Saturday, May 7, 2011

You give the strength to me, a strength I never had. I was a mess you see.


Hebergeur d'image



Snow Patrol - Give me strength.



      Lundi je reprends les cours & l'espèce de quotidien aléatoire qui rythme mes semaines de lycéennes. Dans 2 mois je passe les épreuves du Bac anticipées qui m'attendent : Français ( écrit & oral ), Mathématiques, Physique-Chimie, S.V.T. ce qui veut dire : révisions, révisions, révisions.
Après, les grandes vacances, l'Été. Peut-être un job si j'ai de la chance * prions *. Peut-être un voyage si j'ai de la chance aussi * prions *. Mes 17 ans en Juillet, des amis, des amis & encore des amis. Pour cet Été je veux beaucoup, beaucoup de bonheur. Sourire souvent, rire énormément. Avoir des dizaines de nouveaux souvenirs, m'amuser, profiter de la vie & du soleil. 
Alors aujourd'hui, une tenue très estivale si on omet mes collants ( ma mère me harcèle pour que je les laisse, mais il n'en est pas encore question, lol ), composée uniquement de fringues shoppées à Barcelone. ( Barcelone, mi amoooooooor ). Une tenue plutôt sobre, mais je suis amoureuse de cette jupe, toute légère & qui va avec absolument tout, & aussi de ce débardeur sur lequel j'ai craqué à cause de son dos tout en dentelle ! 
P.S. : désolée pour les espèces d'effets de lumière sur les photos, ils sont involontaires, le soleil à joué des tours à mon appareil photo !


    Monday my holidays are over & I will go on with my daily routine again, as the schoolgirl that I am.
In 2 months I have my final exams of the end of the year : French, mathematics, physics, chemestry & sciences, wihch means : revisions, revisions, revisions.
Next : the summer holiday. Maybe a job if I'm luck * please *. Maybe I trip if I'm lucky too * pleaaaaaase *. My 17 years in July, friends, friends & friends again. For this Summer I want lots, looooots of happiness. Smile very often, laugh a lot. Have dozens of new memories, have fun, enjoy life & sunshine. 
So, today, I " summer outfit " ( if we don't pay attention to my tights, lol ), only made by clothes bought in Barcelona.                    ( Barcelona, mi amoooooooor ). A pretty sober outfit but I'm in love with this skirt - lovely & which can be matched with everything - & with this tee-shirt with the back in lace !



Hebergeur d'image

Skirt : H&M, tee-shirt : Shana, shoes : Lifties, belt : New Look
earrings : market of Barcelona, necklace : Vet'Affaires
watch : Gifi, ring : bijoux Brigitte, bracelet : ?



Hebergeur d'image

Hebergeur d'image

Hebergeur d'image

Hebergeur d'image

Random photos :

Hebergeur d'image
One of my eyes.

Hebergeur d'image
Noodles cup - delicious !

Hebergeur d'image Pretty sure I've already said that I loved ice cream & dots :).

Hebergeur d'image  McVitie's ♥.



I really wanted to say thank you to everyone for the amazingly nice comments that I had recently. It makes me soooo happy ! Unfortunately I don't have enough time to answer to all of them but be sure that I read every single message, my blog would be nothing without you ♥.

LOTS OF LOVE.



No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive