Pages

Friday, August 19, 2011

Νίκος Αναδιώτης: «Δεν με απωθεί μια γυναίκα με παραπάνω κιλά»

Έπειτα από αρκετά χρόνια δουλειάς και επιτυχιών στο modeling, φέτος περνάει και στην τηλεόραση -πήρε ένα ρόλο στο νέο καθημερινο σίριαλ του MEGA «Βασιλιάδες». Άλλος στη θέση του μπορεί να μην έβλεπε την ώρα να παρατήσει την πασαρέλα για το σανίδι. Αλλά όχι ο Νίκος Αναδιώτης. Αυτός στα 28 του, πατάει γερά στη γη...



Τι θα σε δούμε να κάνεις στη σειρά;

Υποδύομαι ένα αγόρι στην ηλικία μου, κολλητό φίλο του πρωταγωνιστή Κώστα Κόκλα, που του αρέσουν πολύ τα κορίτσια. Ένα φτωχό, πλην τίμιο παιδί.....



Τι σχέση έχεις μ’ αυτό το ρόλο;

Είμαι κι εγώ φτωχόπαιδο και τίμιο. Τώρα, για το αν είμαι καλό παιδί, πρέπει να ρωτήσεις τους φίλους μου.



Το αποκλείεις να παραμείνεις σε αυτόν το χώρο;

Τίποτα δεν αποκλείω, αλλά δεν μπορώ να ξέρω το μέλλον. Σίγουρα δεν μπορώ να γίνω ούτε Γιάννης Μπέζος ούτε Σπύρος Παπαδόπουλος –δεν έχω τέτοιες φιλοδοξίες–, όμως εγώ ό,τι κάνω στη ζωή μου μ’ αρέσει να το κάνω καλά και να γίνομαι όσο καλύτερος μπορώ.



Οι γυναίκες που επιλέγεις να έχεις δίπλα σου είναι απαραιτήτως λεπτές και γυμνασμένες;

Δεν θα σου πω ότι με απωθεί μια γυναίκα με μερικά κιλά παραπάνω. Απλώς θα μου άρεσε να μην είναι τεμπέλα σχετικά με τη γυμναστική. Δεν είναι κακό να γυμνάζεσαι. Όπως αρέσει στους ανθρώπους η στοματική υγιεινή, έτσι θα έπρεπε να προσέχουν και το σώμα τους. Το θεωρώ απαραίτητο. Καλώς ή κακώς, το κορμί μας είναι το σπίτι της ψυχής μας.





Έχουν περάσει χρόνια από τότε που χώρισες με τη Χριστίνα Παππά και όμως μιλάς ακόμα για 'κείνη.

Αφού με ρωτάνε, απαντάω. Αλίμονο! Δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανέναν, πόσο μάλλον με τη Χριστίνα...

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive